Op avontuur in Afrika - Reisverslagen van Lynn - WaarBenJij.nu Op avontuur in Afrika - Reisverslagen van Lynn - WaarBenJij.nu

Op avontuur in Afrika

Hoi iedereen,

alvast bedankt dat je een bezoekje brengt aan mijn blog.

De voorbereidingen zijn volop bezig: de reis ligt vast, vliegtickets zijn geregeld, ... Binnenkort nog de nodige vaccinaties laten zetten en dan zijn de voornaamste zaken geregeld.

Mijn planning ziet eruit als volgt:

Week 1: Kamperen in het Krugerpark ( safari's enz).
Week 2 en 3: Vrijwilligerswerk + lesgeven in het weeshuis in Swaziland

11 April 2013

Hoge ups en diepe downs

06 April 2013

alweer een weekje verder.

30 Maart 2013

Mozambeach

21 Maart 2013

omdat ik in België geboren ben.
Lynn

Hoi iedereen, alvast bedankt dat je tot hier geraakt bent! Op 3 maart is het zo ver en vertrek ik voor 6 weken naar Afrika. Ik probeer jullie via deze weg zo goed mogelijk op te houden en hoop dat jullie mij af en toe ook iets laten weten van het thuisfront. Tot gauw!! Lynn